2 Oktober 2018


Alhamdulillah Annual Grand Meeting (AGM) Kelab Kebajikan Pejabat Bendahari berjaya berlansung. Terima kasih tidak terhingga kepada Hjh Norazian (Bos Bendahari UCS), memimpin kelab sebelum ini sehingga Pejabat Bendahari memenangi Naib Juara Sukan Antara Staf Tahun Lepas. Pengiktirafan kepada staf yang memberi sumbangan diberi penghargaan di setiap AGM sejak Kelab di pimpin Hjh Norazian. Mulai AGM baru-baru ini, pelapis muda memegang tapuk, kepimpinan. Tahniah dan Syabas.

bendahariAGM1

bendahariAGM2

bendahariAGM3

 

Hari pertama

prostar1a

prostar1b

prostar1d

prostar1e

prostar1f

prostar1g

prostar1h

prostar1c

Hari kedua

prostar2a

prostar2b

prostar2c

prostar2d

prostar2e

prostar2f

prostar2g

prostar2h

prostar2i

prostar2j

prostar2k

prostar2l

prostar2m

Hari ketiga

prostar3a

prostar3b

prostar3c

prostar3d

prostar3e

prostar3f

prostar3g

prostar3h

prostar3i

prostar3j

prostar3k

prostar3l

Gambar Aktiviti Program Tobacco Free UiTM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.06.58 PM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.06.59 PM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.07.00 PM 1

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.07.00 PM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.07.25 PM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 2.07.26 PM

VISI 

Bahagian Keselamatan sebagai pusat Pengurusan Keselamatan Universiti yang cemerlang berteraskan penggunaan teknologi bagi menyokong dan mendorong ke arah mencapai visi universiti.

MISI 


Memberi perkhidmatan yang profesional, berintegriti dan berakauntabiliti bagi mewujudkan suasana kampus yang selamat dan sejahtera demi menjaga imej universiti.

DASAR KUALITI 

Melaksanakan sistem Keselamatan secara profesional, cekap dan berkesan serta bertanggungjawab ke atas perancangan, pelaksanaan program dan penambahbaikan secara berterusan untuk menjadi jabatan yang unggul, berhemah dan profesional. Kualiti Untuk Semua, Akauntabiliti Bersama sebagai teras perkhidmatan bagi memenuhi kepuasan pelanggan. 

OBJEKTIF KUALITI 

• Memastikan anggota keselamatan yang siapsiaga dan   kompeten.
• Melaksanakan kawalan keselamatan yang sistematik dan berterusan.
• Menguatkuasakan undang-undang dan peraturan terhadap warga universiti secara berhemah dan proaktif; dan
• Menyediakan urusan perkhidmatan keselamatan berteraskan penggunaan teknologi.

3. PIAGAM PELANGGAN

• Kami beriltizam memberikan perkhidmatan pelanggan yang cekap dan berkesan dengan:
• Membuat kawalan keselamatan kampus 24 jam sehari.
• Menjalankan rondaan keselamatan 3 syif setiap hari.
• Menguatkuasakan undang-undang dan peraturan universiti untuk  mengurangkan salahlaku warga kampus dan orang awam di dalam kampus.
• Menyediakan laporan kes keselamatan dalaman dalam tempoh 7 hari bekerja.
• Melaksanakan kawalan keselamatan yang sistematik dan berterusan.
• Menguatkuasakan undang-undang dan peraturan terhadap warga universiti secara berhemah dan proaktif; dan 
• Menyediakan urusan perkhidmatan keselamatan berteraskan penggunaan teknologi.
• Menyiapkan papan tanda sementara sehari sebelum aktiviti.
• Mengambil tindakan(respon) terhadap makluman kes kecemasan dalam tempoh kurang 10 minit; dan 
• Menyelesaikan perkhidmatan kuanter dalam masa kurang 15 minit.

Gambar Aktiviti Program Latihan Hands On Search and Destroy

WhatsApp Image 2018 04 17 at 9.42.12 AM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 9.42.13 AM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 9.45.45 AM

WhatsApp Image 2018 04 17 at 9.45.48 AM

Subcategories

6 Mei 2019

Tuan Pengetua Kolej Jasmine, En Syaquif Yasin Kamaruddin telah melakukan satu lawatan ke sekitar kawasan Kolej Kediaman Jasmine dengan diringi oleh bebera orang Squad COMBIKPP. Lawatan ini bertujuan bagi mengenalpasti tempat-tempat pembiakan nyamuk Aedes.